Een fantastische olifantendag

17 juli 2019 - Chiang Mai, Thailand

Bij de reservering hadden we gelijk een excursie geboekt voor een bezoek aan een olifanten farm. We keken er erg naar uit en de verwachting is bevestigd vandaag. Een enorm park midden in de natuur in een idyllische omgeving waar 80 olifanten zijn opgevangen die eerder onder erbarmelijke omstandigheden moesten leven. Prachtig om te zien hoe die enorme beesten daar leven. Verschil met gisteren (toen we ook een bezoek brachten aan olifanten) is dat we nu bij ze mochten. We liepen er tussen en waren getuige van fantastische taferelen.

Na terugkomst eind van de middag in het hotel snel een verkoelende douche genomen en even bijgekomen van de zeer warme, intensieve, maar top dag.

Vanavond nog gezellig met de hele groep lekker gegeten voor de laatste keer. Iedereen is de resterende dagen namelijk vrij en kan de tijd zelf indelen.

Al met al onvergetelijk tot nu toe en dat zal wel zo blijven.

Terwijl ik dit schrijf zitten de meiden bij een voetmassage die inmiddels al uitgebreid is met pedicure en manicure. Daar zal het dus niet aan liggen bij de wandeling morgen. Welterusten.

C8B7AF4F-6648-432E-AF24-FF0F672F963AE9A48215-35E2-4E16-B70A-514772DD90B0B3220D9F-2DEF-4016-A880-04C6EE6B16542C77CE6A-12BA-4805-A2D1-B91E350776F4

1. Marcella:
    17 juli 2019
    Geweldige verhalen !! .. wel eng denk ik met die grote olifanten ?? 😮😮 .... maar wel iets wat je volgens mij nooit zal vergeten ... 😉
    Nu nog effe lekker genieten ... lekker zonnen ?? ☀️😍..
    ...(ik reageerde niet zo snel omdat wij nu natuurlijk ook lekker genieten vd zon 😊 .. maar lees de verhalen wel hoor 😊👍)
    Geniet nog maar lekker !! 👍☀️😘