Laatste dagen rust

20 juli 2019 - Cha-am, Thailand

Gisteravond zijn we vertrokken uit Chiang Mai, noord Thailand, richting Bangkok met de nachttrein. Een rit van ca 12uur. Al vroeg gingen de bedden plat op volgorde van de trein en zijn we gaan slapen. Viel niet eens tegen ondanks de wat korte bedden. Na een goed ontbijt bij een hotel in Bangkok zijn we met de bus verder gereden naar cha am / hua hin. Een prachtig resort met alles er op en er aan. Dat gaat prima lukken deze dagen. We gaan verder niets meer ondernemen behalve wat bruinen. De UV factor is hier veel hoger dan in noord Thailand ( hoefde we niet eens te smeren), waardoor je super te kan kleuren.

Dinsdag konen we weer naar huis dus tot dan.

5775C99F-2CEA-4246-8235-DA29975E0F68

142DCE7F-9180-4FC9-A362-178C538E365A

9127E6A9-09F0-45D0-BFA0-C698D5E6BD78

1. Ester:
    20 juli 2019
    Heerlijk mensen! Jullie heb tot dusver een superreis gehad, nu lekker even bijkomen en genieten van het weer😎 Veel plezier de laatste daagjes! 😘😘
  2. Ria:
    20 juli 2019
    Super om er zo een klein beetje bij te zijn. Wat n mooie reis..Geniet van de laatste daagjes
  3. A.Wijbenga:
    20 juli 2019
    Geniet van de laatste dagen. Wat een mooie reis maken jullie. Dat vergeten jullie je hele leven niet meer.Er is zoveel te zien en misschien te horen .Geweldig.ma
  4. Marcella:
    21 juli 2019
    Die trein !! 😮😮 ..
    En nu nog heerlijk zonnen en genieten in dat prachtige resort !! Wat ziet dat er prachtig uit zeg !! 🏝🏖
    ..(en ehh .. nog niet tot dinsdag .. want wij zijn ook nog heerlijk aan het relaxen 😊🏖😍☀️